Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej.
Rozumiem

Świętochłowice - Bliżej niż myślisz

AA

Reklama na lotniskach

Od kilku dni Świętochłowice promują swoje tereny inwestycyjne na lotnisku w  Katowicach – Pyrzowicach. Za tydzień kampania rozpocznie się w Krakowie – Balicach. Płaci za to Unia.

Reklamy naszego miasta znajdą się na wszystkich wózkach bagażowych oraz w ogólnodostępnych halach obu lotnisk. Promocja potrwa do końca sierpnia.

Przypomnijmy, że Świętochłowice w 2011 roku otrzymały środki unijne w wysokości ponad 504 tys. zł na promocję inwestycyjną. W ramach kampanii m.in. powstał 30-sekundowy film promocyjny pokazujący potencjał miasta pn. „Świętochłowice przestrzeń inwestycyjna i potencjał ludzki” oraz folder o mieście. Obie pozycje, które opracowano w czterech językach, prezentowane będą m.in. na międzynarodowych targach. Odbyła się także wizyta studyjna, a na 10 terenach inwestycyjnych ustawione zostały tablice informacyjne.

Ponadto w grudniu na portalach m.in. Gazety Wyborczej i Wirtualnej Polski  pojawiły się banery promujące świętochłowickie tereny. Reklama na lotniskach to dalsza część kampanii promocyjnej.