Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej.
Rozumiem

Świętochłowice - Bliżej niż myślisz

AA

Konsumenckie Centrum E-porad

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich we współpracy z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów uruchomiło internetowe centrum porad dla konsumentów. Masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Nie wiesz jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się jak skutecznie dochodzić swoich praw? Zapytaj ekspertów, wysyłając e-mail na adres porady@dlakonsumentow.pl, otrzymasz bezpłatną poradę prawną.

Od 16 lipca 2012 r. każdy konsument może skorzystać z bezpłatnej porady prawnej, której udzielą mu za pomocą e-maila doświadczeni prawnicy Stowarzyszenia. Wystarczy dokładnie opisać swoją sprawę i wysłać e-mail na adres porady@dlakonsumentow.pl. Swoje zapytania mogą do Centrum zgłaszać wszyscy konsumenci, mający problem z przedsiębiorcą; porady nie będą natomiast udzielane samym przedsiębiorcom.

Często nie mamy pewności, jak się zachować, kiedy źle potraktowano nas w sklepie, wykonawca mebli kuchennych wziął zaliczkę i zniknął, a sprzedawca nie chce przyjąć reklamacji butów bądź cieknącego czajnika elektrycznego. W tych i wielu innych sprawach mogą Państwo teraz e-mailowo zwrócić się o poradę do specjalistów ze Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. I co ważne, taka porada zostanie udzielona bezpłatnie każdemu konsumentowi

Zgłaszane do Centrum sprawy mogą dotyczyć różnych problemów konsumenckich. Odpowiedzi pomogą Państwu lepiej poznać swoje prawa oraz możliwości realizowania roszczeń.

Projekt finansowany jest ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Szczegółowe informacje na stronie www.eporady.konsumenci.org